lavender ammireeqa

Search This Blog

Friday, February 4, 2011

sedih lg...

aku ingt bile aku mula kn idup baru aku apy...
aku tau sejarah idup diri ku hitam...
aku tau aku dipandang hina oleh masyarakat....aku tau aku dipandang hina oleh keluarga dan saudara mara....
aku tau sume bencikn aku....
aku cume nk peluang untuk aku mula idup baru...
aku cume perlukan orang yg dapat bg aku semangt...

tp bg aku walau korang sume benci aku...aku tetap syg kn korang sume....
terutama family n saudara mara ku...

xpe lh...aku faham knpe sume benci aku...aku juga tau sume salah aku...
n salah ke aku nk wt fb lg????
salah ke aku wt blog lg???
salah ke aku wt twitter lg???
aku wt bkn utuk suke2,aku nk cri kwn,yg dpt bantu aku...dapat bg semangt pd aku...
lau nk semangt dri family n saudaramara?????
baik aku mati je klau cam ni lah korang wt aku....

aku sedar sume salah aku...
ape2 pun bg aku.aku xpnh benci sume orang sekeliling aku....
aku slalu berdoa agar korang sume apy n slalu gembira....

dn jgn pnah pandang ke belakang lg k...
sayang korang sume....\
love u so much to all my family...

awak , lepas dah baca , jangan lupa LIKE taw .

No comments:

Post a Comment