lavender ammireeqa

Search This Blog

Friday, March 18, 2011

happy bercampur sedih

assalamualaikum.....
hai korang,ari ni ari jumaat...cam biase lah g kolaj teman orang yg tersayang....dye kata nk wat kerja asgmnt dye...aku just dok mengacau je lh...hahahaha...lau korang nk tau ari ni kiteorang ni ting-tong sikit kepala masing2.....(kepala gila2 sikit)..hahahaha
lau korang nak tau,kiteorang dok on9 kat lab je ni.....cam biase lh on9 FACEBOOK, MYSPACE, BLOGGER, n TWITTER.....tp yg best nye kiteorang dok sebelah2 je pun,n berbalas2 komen mcm lah dok jauh berbatu2...hahahaha...pastu x berhenti2 pulak tu berbalas komen...penat jari jemari aku manaip.....yg dye pulak x habis2 menyakat aku,konon2 nye merajuk lh.....n aku cakap lah "bak kata b merajuk tu kan tandanye syg"hahahaha...kan dah kne balik.....biase lh orang nk bermanje2..huhuhuhu

sebenarnye aku nk dye hapy,aku nk dye tersenyum.....aku xnak dye pening kpala memikirkan masalah,jge kshtan k......aku merayu sangt2 walau ape2 p[un yg berlaku pas ni,kuatkan semangt k.....aku nk korang bahagia,aku nk sangt korang ketawa macam sebelum ni....tu lah harapan aku sebenar nye....andai dye bahagia aku lg lah bahagia n selalu tersenyum......

I LOVE U SO DAMN & INFINITY....


awak , lepas dah baca , jangan lupa LIKE taw .

2 comments: