lavender ammireeqa

Search This Blog

Friday, July 15, 2011

gara - gara kek coklat (^_^)


Assalamualaikum......
Hai kawan-kawan sume,korang nak dengar cerira tak tentang kenapa aku boleh teringin sangat9 nak makan kek coklat ni?????
Kalau korang sume nak tau,ni sume gara-gara aku tenguk satu cerita melayu pada hari minggu lepas lah ni.....tapi cerita tu tentang adik beradik kek lah senang cite sebab nye aku dah lupe lah ape benda nye...hehehehe....Pada asal nye tak lah terasa nak makan kek coklat,tapi bile je orang tu sebut pasal jenis parasa kek yang dye akan jual,keluar lah pulak perkataan "COKLAT"....time tu korang nak tau tak ape yang sedang aku bayang kn tentanag kek coklat kegemaran aku????Hehehe...aku bayang kan kek tu mestilah perasa coklat (dah pun nama kek coklat),diatas kek 2 mestilah basah,kemudian atas kek tersebut ada serbuk coklat......
Korang nak tau ape berlaku seterus nye???aku ape lagi, bagi tau lah pada My SOMEONE aku......dye cakap mi ni kenape tibe-tibe nak makan kek coklat ni????aku cakap lah,entah lah....tetiba je teringin gila9 lah nak makan kek coklat ni...
Sampai lah masa yang di nanti-nanti kan oleh aku.....dalam masa seminggu juga lah teringin makan kek coklat ni....pada 11/07/11 aku dapat makan kek coklat bersama My SOMEONE dan dalam tarikh yang sama juga pejam celik-pejam celik hubungn kami hampi 1/2 Tahun.....Ape-ape pun aku nak ucap berbanyak-banyak terima kasih pada My SOMEONE cz telah tunaikan permintaan aku ini....maaf kan aku kerana telah menyusahkan diri mu....
Dalam masa 1/2 Tahun juga macam-macam dugaan dan rintangan yang kami lalui bersama....Aku ingin My SOMEONE tahu bertapa aku MENCINTAI & MERINDUI nye So Damn N Infinity.......HACKS dye seorang......Selama-lamanye dihati ini....
Sampai sini dulu lah aku cerita pada korang.....nanti kalau ad cerita lagi aku akan kongsi dengan korang sume k.....

tata~dada

awak , lepas dah baca , jangan lupa LIKE taw .

No comments:

Post a Comment