lavender ammireeqa

Search This Blog

Sunday, December 11, 2011

kembali menaip

She'll never see this, or talk to me again, so it's safe to post this.

Assalamualaikum....

hai kawan ku sume,lama rasanye aku x update blog aku ni....
kalau korang sume nak tau macam2 dah berlaku sejak beberapa bulan ni,suke duka n macam2 lah....senang cita bak kata Pak Nil "macam-macam ada"huhuhu...

korang sume ape khabar???sihat ke???aku n My Hero Lavander dalam keadaan sihat je....huhuhu...macam biasa lh...n lau korang nak tau sepangjang cuti sem ari tu,selama lebih kurang 2 minggu lebih x jumpa Dye au....tp yang best nye buka sem je Dye sentiasa ad bersama aku....tika senang n susah....bagi aku Dye adalah seorang yang penyabar dengan kerenah aku....seorang yang degil n sentiasa melawan cakap Dye...huhuhu....tapi thanks pada Dye cz sentiasa ada bersama2 walau ape jua keadaan aku....

n lau korang nak tau,pada sem ni je dah macam2 yang berlaku....dengn kolej yang macam "xtau nk ckap pe" n Alhamdulillah sangt2 sekarang ni aku dah dapat umah sewa bersama2 membe yang aku sayang iaitu Asmida...mida lah membe yang aku paling sayang.....tp My Hero Lavander lah paling-paling aku sayang selain keluarga ku.....

dah lah korang...aku dah penat cita ni....lau aku cita lebih2 nanti abis sampai esok pulak...huhuhuh 


tata~dada


awak , lepas dah baca , jangan lupa LIKE taw .

No comments:

Post a Comment