lavender ammireeqa

Search This Blog

Friday, March 9, 2012

kisah kerja ku...




Assalamualaiikum...
Selamat malam semua......lama sudah saya x buka blog sye ni....yelah dah bz dengan kerja lah katakan......padahal saya belum abis belajar lg...huhuhuhuhu....korang nak tau x???macam macam terjadi time sye lama x update blog ni......yang pasti ada suka n duka au.......n dengan suke cita nye saya ngah study leave ni....huhuhu.....n nak atau x nk sye terpaksa buat study leave gak lah sem depan...huhuhuhu....korang sume ape cerita?????

Korang nk tau ke kerja ape yang aku dah buat????pada mula nye aku kerja sebagai juruwang kt sebuah kedai runcit je, p malang nye aku x lama kerja kt situ lh......biasa lah tauke cina n pekerja yang laen nye sume orang indon.....n dengan segera kau berhenti kerja  tu sebab nye memng betul kata orang2 kt sini,tauke ni lau dah dapat pekerja baru,pekerja lama akan dibuang.....n akhirnya aku berhenti kerja kt sana......

Alhamdulillah aku ucapkan kerana sekarang aku ad kerja yang laen n memng aku suke kerja2 aku ni....sekarang aku kerja sebagai tukang jahit baju dan kerja kt kedai buku dekat2 sini gak.....pada sebelah pagi aku kerja kedai jahit,n sebelah petang aku kerja kedai buku sampai malam.....dan lepas 2 baru lah dapat jumpa ngn owang yang tersayang...huhuhuhuhu

Okaiyh lah korang,t ad cerita saya update lg au...dekat sini saya nak cerita bahawa kerja ad di mana2 asalkan kite nak kerja dengn ikhlas n bersungguh2......dan jangan sia-sia kan peluang yg ad di depan mata....


tata~dada

awak , lepas dah baca , jangan lupa LIKE taw .

No comments:

Post a Comment