lavender ammireeqa

Search This Blog

Sunday, June 12, 2011

macam - macam berlaku.....

Assalamualaikum....

Lama sudah aku x menulis ape yang berlaku dalam seharian aku didalam blog ni......
bukan tak nak share kt korang tau,tp cume x sempat nak buka blog n nak update blog ni........lagi-lagi time tengah xde laptop, lagi lah boring, sampai x tau nk buat ape....melainkan aku main SMS dengan orang tersayang....
Hampir sebulan lebih juga lah aku x buka blog .....dan dah macam-macam berlaku yang aku sendiri x boleh jangka perkara macam ni boleh berlaku.....n kalau korang nak tau, dalam masa yang sama, dah banyak perkara dan benda  yang telah aku pelajari sepanjang aku tidak menulis blog ni....huhuhu....
Buat masa ni, sampai sini dulu lah aku cerita ni, nanti aku cite lagi okaiyh...banyak lagi tau yang aku nk cite kt korang sume....hehehe..

~tata-dada~


awak , lepas dah baca , jangan lupa LIKE taw .

No comments:

Post a Comment