lavender ammireeqa

Search This Blog

Thursday, April 14, 2011

(^_^)...Ilysm...(^_^)






Assalamualaikum...
> kalau korang semua nak tau ni lah my SOMEONE..
> nama dye Syammir Abdul Hadi...
> dye dilahirkan pada 02/10...
> dye dilahirkan di H.B.T.A.R.Klang...
> dye tinggal di Shah Alam, Selangor....
> kalau korang nak tau,sejak dibangku sekolah lagi dye memng minat dalam bidang muzik....
> bg dirinye muzik adalah sebahagian dari hidup nye...huhuhhu...
> sifatnye yg sentiasa gembira membuatkan aku selalu terasa gembira apabila bersama-sama dengannya....sejak kami kenal, bagi aku dye adalah seorang yang suke membantu orang yang dalam kesusahan....
> aku amat bersyukur kerana ALLAH telah mempertemuka kami dalam keadaan yang tidak disengajakan dan seterusnye aku amat2 berterima kasih kepadanya kerana telah banyak memberi aku nasihat,dye ingin aku menjadi orang yang lebih baik dari yg sebelum nye....
> dan sekarang dye telah menjadi sebahagian hidup aku...tarikh keramat kami adalah 11/01/2011...tarikh yang aku sendiri tidak sangka...
> walau ape pun thanks sangat2 pada my SOMEONE cz boleh terima aku seadanye...n aku nak dye tau bahawa aku amat-amat CINTA & SAYANG akan dye lebih dari aku sayangkan diri aku sendiri...
B YUNK LOVE N MIZZ SO DAMN N INFINITY 8-)

awak , lepas dah baca , jangan lupa LIKE taw .

2 comments:

  1. uhuhuhuhu...thnx yunk... b luv n miz u so damn n infinity.... ;-):-*;-):-*;-):-*;-):-*;-):-*;-):-*;-):-*;-):-*;):*;):*;):*;):*8-)

    ReplyDelete
  2. u r welcom pa....ma miz u so damn n infinity....

    ReplyDelete